Just intense

Hello, bloggers! What's up? Hjälpt farsan att sätta upp panel i källaren idag, så när morsan kommer hem lär hon bli glad! Hehe! Lite öm i armarna. Otränad , jo tack. Farsan är bänkad framför Göta Kanal nr 2, jag väntar på.. Inget?
__
I går var jag, Milla och ett par vänner bjudna på 19 årsfest. E var där, hon brydde sig inte om att hälsa trots att jag gjorde det. Höll mig till Milla hela kvällen. Vi dansade, snackade och delade några kyssar, till min stora förvåning. Det har aldrig hänt förut. Jag fattar inte varför. Har alltid varit nära Milla, med det här var annorlunda. Det kändes intensivt. Intensivt och konstigt? Det var så weird att jag inte ens vet vad det var. Det kändes inte fel. Fan jag kan inte sätta ord på det. Har inte pratat med henne på hela dagen och vet inte ens vad jag ska säga i fall vi snackar. Är jag som bara gör en stor grej utav det hela. Nej.. Jag ringer henne nu..
__
Fem minuter senare...
Milla kommer hit. Vi måste snacka. Frågan är; om vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0